Festival voor mediamakers

Wat is het geheim van het online succes van ‘Wie is de mol’?

Rosanne Willems

13.00 - 13.30 uur

AVROTROS

Donderdag

Wat is het geheim van het online succes van ‘Wie is de mol’?

In haar presentatie zal zij twee online user cases toelichten.
Het online succes van ‘Wie is de mol?’ Hoe komt het dat het bereik van deze titel elk jaar blijft groeien? En ‘Flikken Rotterdam’-  seizoen 2. AVROTROS heeft afgelopen seizoen met ‘Flikken Rotterdam’ een pilot gedaan met transmediaal drama. In deze case zal zij toelichten wat transmediaal drama precies inhoud, wat AVROTROS gedaan heeft bij ‘Flikken Rotterdam’ en wat daarbij de learnings waren.

Wie is Rosanne?

Rosanne begeleidt binnen AVROTROS verschillende online projecten, denk hierbij aan het ontwikkelen van apps en websites (Radar, 1Vandaag, Mindf*ck). Maar zij houdt zich vooral bezig met het uitdenken van online concepten, content strategieën en innovatie. En is onder andere eindverantwoordelijk voor de online strategie van ‘Wie is de Mol?’en ‘Flikken Rotterdam’ transmediaal.