Gratis tickets

Festival voor mediamakers.
6, 7 & 8 Juni 2018. VondelCS.

Hoe kun je millenials maatschappij kritisch laten denken én aan het lachen maken?

De Gladiool onderscheidt zich vooral door haar jonge doelgroep, de meeste lezers zijn tussen de 18 en 24 en hoogopgeleid. Verder veel mensen tussen de 25 en 35. Millennials dus. Volgens veel commerciële hoge piefen is dat een gouden groep mensen die moeilijk te bereiken is, nergens op zit te wachten en geen tijd voor je heeft. Hoe vet is het dat wij ze bereiken, aan het lachen maken én maatschappijkritisch laten nadenken? Ik vertel graag hoe we dat doen en waarom het zo belangrijk is om serieuze zaken met een grinnik aan te stippen.

Carmen Felix

15.30 - 16.00 uur

De Gladiool

Donderdag

Hoe kun je millenials maatschappij kritisch laten denken én aan het lachen maken?

Wie is Carmen Felix?

Carmen Felix (1986) schreef voor VICE, Upcoming, &C en is oprichter en hoofdredacteur van online magazine De Gladiool. Ze heeft als persoonlijke missie om jonge mensen bewust te maken van alle shit én al het moois in de wereld, het liefst door middel van een goede grap.