Festival voor mediamakers

Hoe &C het Nederlandse medialandschap binnen denderde.

&C - het contentmerk rondom Chantal Janzen - bestaat 1 jaar. In deze presentatie een terugblik over het hoe, wat en waarom van dit 360-graden contentmerk. Waar staat het merk na 1 jaar. En wat zijn de toekomstplannen van &C?

Bram de Leeuw & Maria Visser

13.00 - 13.30 uur

&C

Vrijdag

Hoe &C het Nederlandse medialandschap binnen denderde.

Wie zijn Bram de Leeuw & Maria Visser?

Bram de Leeuw was als Brand Strategy Director betrokken geweest bij het ontstaan van het merk &C. Vanuit zijn achtergrond als brand strateeg bij diverse (Inter)nationale advertising agencies is Bram binnen &C verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van het merk en als hoofd van de BRANDSTUDIO Рde &C in-house marketing-unit Рverantwoordelijk voor de ontwikkeling van alle branded content samenwerkingen met adverteerders. Maria Visser is Creative Director en Hoofdredacteur van het mediamerk &C. Maria is verantwoordelijk voor alle content van &C.  Zowel voor het online platform, het maandelijkse print magazine en de &C orginal videoproducties.